11. Jan 2021 |

ZNAČAJ STRUKTURE DANA U GRUPNOM RADU SA DJECOM ŠKOLSKOG UZRASTA


Struktura dana podrazumijeva formalnu podjelu aktivnosti kao i koordinaciju istih unutar jednog dana u grupnom radu.

Jasno postavljena, dosljedno poštovana struktura dana u grupnom radu olakšava realizaciju svih postavljenih ciljeva kako na individualnom tako i na grupnom nivou. 

Postavljanje strukture ne znači strogoću i krutost u odgoju. Zavisno od interesa i sposobnosti Vašeg djeteta postavit ćete sadržaje koje će rado i s lahkoćom izvršavati. Ključne momente je potrebno dosljedno izvršavati. Pa tako neka vam pod tim nužno bude izvršavanje jutarnje lične higijene, održavanje vlastite sobe urednom, priprema za spavanje da bude bar približno u isto vrijeme svaku noć. Mjesto i vrijeme za objedovanje neka bude statično i fiksno. Mjesto za igru, također. Odredite mjesto i vrijeme kada dijete treba izvršiti neku aktivnost koja će doprinjeti kompletnoj porodici , pratiti sposobnost i interes djeteta . (pomotati veš, nacrtati nešto...isl.)

Jasna organizacija dana pojedinca, bez obzira na dob, doprinosi učinkovitosti pojedinca. Struktuiranost aktivnosti doprinosi lakšem i kvalitetnijem percipiranju okoline, što će dozvoliti lakše povezivanje starog i novog znanja, uspostavljanje uzročno-posljedičnih veza, lakšem i bržem memorisanju novih saznanja.

Vrlo je moguće da ćete na početku imati izvjesne poteškoće, možda i otpor kod poštivanja strukture, ali najvažnije i primarno je biti dosljedan .

Pripremila i prilagodila

 Jasmina Pašalić, dipl.socijalni pedagog, Voditelj grupe viši nivo u Dnevnom centru za djecu i odrasle osobe s posebnim potrebama Žepče / Maglaj